Lázár János is hadat üzent a Continentalnak
A makói gumigyárat azzal vádolja a miniszter, hogy az állami támogatás ellenére kirúgja a magyar dolgozóit.
A makói gumigyárat azzal vádolja a miniszter, hogy az állami támogatás ellenére kirúgja a magyar dolgozóit.
A szentendrei HÉV-en reggel és délután több szerelvény lesz, de amikor nem utaznak annyian, kevesebbet fognak indítani. A ráckevei vonalról viszont a reggeli és a délutáni órákból is eltűnik majd egy-egy járat, vagy kisebb szerelvény érkezik – közölte a hvg.hu megkeresésére a MÁV.
Évtizedekig volt nemcsak Magyarország legfontosabb tehervonat-elosztója, de az egész régió meghatározó vasúti csomópontja is Rákosrendező. Az előző század elején pár napig ráadásul önmagán jóval túlmutató tényezővé is vált, innen robbant ki az országot megbénító 1904-es vasutassztrájk, aminek leveréséhez Tisza Istvánnak Bécsbe kellett mennie segítségért. A ’90-es évek óta viszont már csak a pusztulás lett Rákosrendező jussa, és minden ötlet, amivel menteni akarták, földbe állt. A mini/maxi-Dubaj-tervek árnyékában felidézzük a pályaudvar hullámzó történetét.
Az illetékes miniszter szerint a vasárnapra és hétfőre sztrájkot hirdetett szakszervezet felelőtlen.
Állítólag zárt ajtók mögött beszélt erről.
A szuverenitásra kényes magyar kormány aktivistákat küldött a Vajdaságba, a szerbiai önkormányzati kampányba. Miért ne küldhetne tavasszal Németországba, Franciaországba és Portugáliába, hogy dolgozzanak a változás érdekében, teszi fel a kérdést szerzőnk.
Némileg lemaradva követi Budapestet a kormány a fiatalok ingyenes közlekedésével.
Nem erősítette meg, de nem is cáfolta hétfői „Dubajinfóján" Lázár János építésügyi miniszter, hogy toronyházakkal díszítve építhet új városnegyedet Rákosrendezőn egy közel-keleti ingatlanfejlesztő. Megpróbáltuk megfejteni, miért pont most és ott indulhat el egy ilyen beruházás, milyen előnyt remél tőle a kormány és mire számíthatnak a budapestiek. Kérdések és válaszok a „maxi-Dubajról".
A főpolgármester nem kér a toronyházakból, ahogy Lázár János, úgy ő is tájsebnek tartja a Mol-tornyot.
Már tárgyalnak egy ingatlanbefektetővel, de még nincs döntés arról, hogy lesz-e toronyház a területen. Lázár egyelőre nem nevezte meg, csak körülírta, hogy dubaji beruházó jöhet Magyarországra.
A BKK mobilitásfejlesztési igazgatója értetlenül áll Lázár János nemrégiben tett kijelentése előtt, miszerint jelentősebb KRESZ-módosítás csak 2026-ban várható. Bodor Ádám álltja, a szakmai javaslatok már évek óta elkészültek, nincsenek vitás kérdések. A szakember továbbá nem látja indokoltnak, hogy a Fidesz tovább támadja Budapestet a védett kerékpársávok miatt, mivel Orbán Viktor november elején elfogadott egy olyan stratégiát, ami pontosan ilyen sávok telepítését szorgalmazza.
Az osztrák közlekedési miniszter szerint rengeteg osztrák adófizetői pénzt fektettek a vasútba az utóbbi években, és kár lenne a sikeres együttműködést felrúgni.
A magyar miniszter azt mondta, „meg kell őket dolgoztatni, mert otthon el vannak kényelmesedve, többségből mindig könnyű”.
Amikor Szijjártó Péter cipőt vásárolt, még úgy tűnt, csak egyéni ízlését tükrözi, hogy inkább bankjegyeket vesz elő a zsebéből, mint bankkártyát. Azóta azonban több fideszes is felszállt erre a vonatra, Lázár legutóbb szó szerint, Szeged és Szabadka között. Az ügyet az osztrák szélsőjobb indította be, majd rácsatlakozott a mérsékelt is, és úgy tűnik, itthon is hasonló a forgatókönyv.
Ha a cementgyárat el lehet venni erővel, akkor az OTP-fiókokat és a Mol-kutakat is el lehet, sőt neadjisten a jachtot is, írja szerzőnk. Vélemény.
A közbeszerzést a debreceni Parkertech Kft. nyerte, ami korábban dolgozott a Karmelita kertjén és a Millenáris Szélkapun is.
A MÁV szerint ugyanakkor nem ez történt.
Kedden kora reggel hosszú évek után újraindult a Szeged és Szabadka közötti vasúti személyszállítás. Lázár Jánossal ültünk az első vonaton, akit kérdeztük például a további vasútfejlesztési terveiről is, de a miniszter elárulta azt is, hogy miért készpénzpárti annyira, hogy még akár egy mi hazánkos alkotmánymódosítást is támogatna.
A főpolgármester „csak egyetérteni” tud azzal, ha a Lázárék az egész országra kiterjesztik a 14 éven aluliak ingyenes tömegközlekedését.
Pontos információk még nem hangzottak el az építési minisztertől.